Osocze bogatopłytkowe

Zabieg polega na wprowadzeniu pod skórę skoncentrowanych płytek krwi pobranej bezpośrednio przed zabiegiem od pacjenta. Płytki krwi stymulują procesy regeneracyjne w skórze. W konsekwencji skóra jest dobrze nawilżona, zmarszczki ulegają spłyceniu, zwiększa się również napięcie skóry. Ponieważ osocze bogatopłytkowe jest pozyskiwane z krwi samego pacjenta, ryzyko uczuleń jest zminimalizowane praktycznie do zera, a zabieg jest całkowicie bezpieczny.

Płytki krwi pełnią istotną rolę w procesie odnowy, uwalniają one liczne czynniki wzrostu m.in.: czynniki wzrostu śródbłonka naczyniowego oraz fibroblastów. Osocze bogatopłytkowe wpływa na procesy gojenia sie skóry, zwiększa ilość komórek oraz stymuluje wzrost naczyń. Ma to istotne znaczenie zwłaszcza w procesie starzenia się skóry oraz regeneracji tkanki.

Jak przebiega zabieg podania osocza bogatopłytkowego? Bezpośrednio przed zabiegiem, lekarz pobiera krew od pacjenta, która następnie jest odwirowywana w specjalnym urządzeniu (wirówce do PRP). W ten sposób powstaje koncentrat bogatopłytkowy. Po dodaniu aktywatora preparat jest gotowy do użycia. W Gabinecie Salus, wykorzystujemy go w: mezoterapii skóry twarzy, szyi, dekoltu, dłoni lub skóry głowy.
Cała procedura odbywa się w całkowicie sterylnych warunkach!

Wskazania do zabiegu:

rewitalizacji skóry (w szczególności trudnych okolic oczu lub szyi)
leczenie łysienia
profilaktyka starzenia się skóry
poprawa kolorytu, gęstości i napięcia skóry
przyśpieszenie procesów gojenia się skóry po zabiegach laserowych
leczenie blizn potrądzikowych

Przeciwwskazania do zabiegu:

przyjmowanie preparatów zawierających kwas acetylosalicylowy, które zwiększają krwawienie w trakcie zabiegu
skłonności do bliznowców
stany zapalne skóry tj.: trądzik, opryszczka, łuszczyca itp.
zbyt krótki okres od ostatniego zabiegu z zakresu medycyny lub kosmetologii estetycznej np.: dermabrazja, leczenie laserowe, głębokie peelingi medyczne
choroby alergiczne oraz choroby skórne wywołane przez paciorkowce
zdiagnozowane choroby o podłożu autoimmunologicznym
choroba nowotworowa
ciąża i okres karmienia piersią
niepełnoletność

czas CZAS: ok. 15 – 30 min.
znieczulenie ZNIECZULENIE: miejscowe, krem o działaniu znieczulającym
rekonwalestencja REKONWALESCENCJA: nieznaczne obrzęki i zaczerwienienia ustępują najczęściej po 72 godzinach, mogą wystąpić małe
cena CENA: 1 probówka – 600 zł, 2 probówki – 800 zł