Leczenie nadpotliwości

Leczenie nadpotliwosci – jak ?Przyczyną nadmiernego wytwarzania potu jest wzmożona aktywność układu nerwowego współczulnego. Gruczoły potowe zlokalizowane są na całej powierzchni ciała, jednak szczególną aktywnością odznaczają się pod pachami, na stopach i dłoniach. Nadaktywne gruczoły potowe wydzielają pot stale bądź okresowo, niezależnie od pory roku i temperatury, jednak szczególnie dokuczliwe bywają podczas emocji. Dyskomfort ten jest często przyczyną kompleksów i zahamowań, może również utrudniać kontakt z otoczeniem.

W Gabinecie Salus, w leczeniu nadpotliwości stosujemy toksynę botulinową (Botox, Azzalure). Podaje się ją w postaci iniekcji śródskórnej, płytko w obszarze nadaktywnych gruczołów potowych. Zabieg może być poprzedzony tzw. próbą Minora, pomagającą w zlokalizowaniu miejsc największej aktywności gruczołów potowych. Efekt zabiegu utrzymuje się przez okres 6 – 12 miesięcy, po tym okresie zabieg można wykonać ponownie.

Wskazania do zabiegu Leczenie nadpotliwosci

Nadmierna potliwość w okolicach:

pach
dłoni
stóp
twarzy
głowy

Przeciwwskazania do zabiegu Leczenie nadpotliwosci

ciąża i okres karmienia piersią
choroby autoimmunologiczne
przyjmowanie leków obniżających krzepliwość krwi
pacjent w trakcie antybiotykoterapii
zmiany chorobowe skóry
niepełnoletność

Leczenie nadpotliwosci czas CZAS: ok. 15 – 30 min.
Leczenie nadpotliwosci znieczulenie ZNIECZULENIE: miejscowe – krem o działaniu znieczulającym.
Leczenie nadpotliwosci rekonwalestencja REKONWALESCENCJA: brak
cena CENA: od 1600 zł